1. Kod unosa artikala pozornost obratiti na Vrstu artikala. Za materijal koji se koristi u proizvodnji vrsta je Repro.
2. Za gotov proizvod Vrsta je "Vl. proizvod" i bitno je staviti oznaku na "Normativ materijala", što znači da se taj artikal sastoji od drugih artikala.
3. Nakon unosa svih artikala (gotovih proizvoda i repromaterijala) pristupa se definiranju normativa, tj upisuju se količine materijala potrebne za gotov proizvod.
4. U gornjem primjeru vidi se da se artikal stolica sastoji od jedne daske i deset vida. Dodat ćemo još 4 noge. Odaberemo upis sljedećeg sastojka.
5. Dodamo drvene noge komada četiri.
6. I sada vidimo sav materijal potreban za proizvodnju stolice.
7. Prije početka proizvodnje potrebno je izvršiti nabavu potrebnog materijala. Unijeli smo primku koja sadrži sav repromaterijal za proizvodnju.
8. Nakon toga možemo napraviti prodaju stolice. I nakon prihvata program sam napravi "Proizvodnju" (automatsku primku, predatnicu) na temelju definiranih normativa.
9. Pod prijem proizvoda se vidi gotovi proizvod.
10. Pod utrošak materijala se vidi sav potrošeni repromaterijal.
11. I na kraju ako pogledamo stanje poslovnice, vidi se ulaz 4 stolice (koliko ih je bilo na računu), izlaz 4 stolice, stanje na kraju 0. I utrošak materijala za proizvodnu 4 stolice.