Postoji više dokumenata kod zaprimanje robe, razlika između pojedinih je najviše u opisu. Svi dokumenti utjeću na promjenu stanja robe. Program neće razlikovati inventuru napravljenu na 01.01 ili primku sa istim datumom. I jedan i drugi dokument će promijeniti stanje zaliha prema unesenim artiklima. Vrste dokumenata su:
- INV - Inventurna lista (definira početno stanje robe kod otvaranja nove godine ili kod početka rada obrta)
- PKV - Primka za vlastitu robu (roba koja je kupljena od dobavljaća)
- PKT - Primka za tuđu robu (komisija)
- PRP - Predatnica proizvoda (koristi se kod proizvodnje za dodavanje gotovog proizvoda na stanje i skidanje utrošenog materijala)
- POV - Povratnica (primka sa negativnim količinama artikala, razlika je u ispisu, na vrhu dokumenta umjesto Primka piše Povratnica)
Prozor za prijem artikala dobijemo odabirom tipke "Upis" nakon unošenja zaglavlja primke. Crveni okvir prikazuje podatke primke dok se u plavom okviru izrađuje kalkulacija za zaprimljenu robu. Ako se radi o repromaterijalu koji se ne prodaje dalje nego koristi u proizvodnji, podatke za kalkulaciju nije potrebno unositi.
Kod unosa primke, ako želimo da se primka istodobno prenese u evidenciju tradžbina i obaveza potrebno je unijeti broj računa i staviti oznaku R1/R2. Ako odaberemo oznaku GOT ili R-G tada će se primka prebaciti u knjigu ulaznih računa i KPI. Ako ne želite da se dokument prenese u druge knjige onda ova polja ostavite prazna.